Småsaker som gör mig lite lyckligare

Visste ni att... jag är lite kär i miniförpackningar?

Typ saker som hårspray, lotion, schampo, parfymer och så vidare. Trots att jag är fullt medveten om att man inte får lika mycket för pengarna så kan jag inte låta bli att bli lite sådär extra lycklig över att se miniflaskor med hårspray. Dessutom är det perfekt om man bara vill prova någonting nytt. Så, det är nog jag och pensionärerna som hamstrar minisaker på stormarknaden, just för att de är gratis och gulliga..

Under gårdagen lyckades vi få med två lotions hem, och idag när pappa var på ICA igen fick han med sig en liten hårspray som jag tog beslag på. (jag hoppas att tanten som gav den till honom inte syftade på att den var till honom. Lite väl lite hår att spraya på kanske :P).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0