Från botten till toppen

Dagen började rent åt helvete, men slutade relativt bra ändå. När man kommer upp till bussen för att slippa gå de 35 minuterna så ser man att den åker iväg, två minuter för tidigt. Självklart är jag inte framme vid busshållsplatsen än och missar skitbussen, som i sin tur gör att jag missar tåget och kommer för sent till biologilektionen. Som förövrigt var den enda lektionen på hela förmiddagen.

När jag passade på att lämna min svenskabok (äntligen!) på biblioteket bestämde vi oss för att vara lite ambitiösa och låna en bok om genetik inför provet nästa vecka. Men den får vänta tills på söndag, för nu är det helg!

Vi hade också lite träning med de små gymnasterna idag. Om jag får säga det själv blev det en rolig träning som muntrade upp mitt humör från botten till toppen. Nu är jag alldeles slutkörd och har lite fredagsmys här hemma med en film. Jag ska se My sister's keeper ännu en gång. Den filmen är otroligt bra, trots att boken är mycket bättre ändå.

                                          Ha en trevlig fredagskväll allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0