Man slutar aldrig förvånas

Det är nästan så att jag skulle vilja applådera lite åt mig själv. Jag rörde inte datorn en enda gång igår. En anledning kan vara att jag sov till 12 och en och en halv timme senare åkte vi ut till morfar och mormor och träffade kusinerna och firade lite farsdag i förtid.

Senare, på kvällen åkte jag till Lina för att kolla lite på film och umgås lite. Trots mina alldeles för svaga nerver gick jag med på att se första SAW-filmen. Jag överlevde otroligt nog! Jag skulle till och med kunna erkänna att den faktiskt var bra, och att jag kan tänka mig att se fler av de där filmerna, bland annat den som är i 3D på bio.

Haha, det där trodde jag faktiskt inte om mig själv.. Att jag ens överväger att se en film som typ går ut på tortyr på bio, i 3D. Ja, ibland slutar man inte förvåna sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0