Storstaden

Jag och mina brudar har sprungit runt i huvudstaden hela dagen lång. Självklart är jag sen som vanligt, och möter Lina på vägen till tåget... Springande! Snäll som jag är låter jag henne skjutsa mig till tåget, och vi hinner otroligt nog med marginal.

När det var dags för mat var de andra sugna på Sushi, men jag avstod från det. Rå fisk är nog inte riktigt min grej. Vi hann med en liten lektion i hur man äter med pinnar. Slutsatsen är att jag skulle nog behöva behöva en del träning. Haha!

Det blev dessutom lite shopping. En spetsbody, en spetströja samt ett par jeans följde med mig i shoppingkassar hem. De båda topparna kommer från BikBok och jeansen från Zara. Plånbokens innehåll blev lite luftigare, men jag blev glad.

Som sammanfattning kan jag säga att jag har haft en underbart trevlig dag, som jag mer än gärna skulle vilja göra om snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0