Ryck

Dagen till ära (som är en välbehövlig studiedag) så gick jag upp vid 11 (trots att jag borde gått upp 9) och har till Dags att akta er dammråttor!och med lagat mat. Eller okej, jag har stekt kassler och värmt helgens potatisgratäng.

Det här med att laga mat när jag faktiskt borde är inte min grej.
Jag får istället såna här ryck om att jag helt plötsligt borde laga en massa mat, städa eller kolla upp någonting som jag länge har undrat över. Sen att de här rycken kommer vid ganska olämpliga tider är en annan femma. Att laga mat och städa, sådana ryck kommer på kvällen eller mitt i natten. Och nej, mina föräldrar uppskattar inte att jag sätter igång en massa musik och städar som en galning vid 12 på kvällen. Sen klagar alla på att mitt rum ser ut som ett helvete (bokstavligt talat), men får man inte städa när man faktiskt vill så...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nästa gång du känner att du kommer få ett städryck är du välkommen hem till mig, oavsett tid på dygnet! ;)



Sv: Jag har faktiskt inte hittat någonting jag stör mig på. Hittar bara en massa funktioner jag tycker är jättebra, den vridbara skärmen tex. Live view och den är perfekt för självporträtt. Enda jag tycker är lite jobbigt är att det nästan finns för många funktioner och jag har ingen aning om var jag hittar rätt inställningar men det är ju mer för att jag är ovan än för att kameran är dum. ;)

2010-11-08 @ 16:59:45
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0