Askungar

Jag beställde en bok för någon vecka sen, när man kunde få en bok gratis. Till min lycka hade den kommit på posten idag. Så just nu vill jag bara krypa ner i min fåtölj, ta med en skål vindruvor och sträckläsa den. En bok om en flicka som försvinner på ett x2000-tåg. En gömd kvinna i en annan del av landet och en poliskår. Spännande och ganska så mysigt en söndag när allt man ser utanför fönstret är en kall och kylig höst. 

Det är det jag vill göra, men jag vet mycket väl att jag borde plugga. Vi får väl se hur bra jag lyckas. Att plugga när man har annat i tankarna är inte riktigt min melodi. Det finns ju så mycket roligare saker att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0