Boklista

Av någon anledning hamnade jag här istället för att fortsätta plugga kemi. Efter bara några minuters intensivt pluggande. Men provet imorn får gå som det går, om jag hade tänkt göra något bra skulle jag ha börjat för länge sen.

Den här listan (ditt liv utifrån böcker i din bokhylla) hittade jag på Marias blogg.

Är du man eller kvinna?

Stunttjejen

Beskriv dig själv
Inte som du tror

Hur mår du?
Det fattas en tärning

Beskriv stället du bor på
Med himlen som tak

Vart skulle du vilja resa?
En plats i solen

Beskriv din bästa vän
Som jag vill vara

Hurdant väder är det just nu?
och sedan kom hösten...

Vilken är din favoritårstid?
Fjärde sommaren

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Livstid

Vad betyder livet för dig?
S för längtan

Hurdant är ditt parförhållande?
Räcker det om jag älskar dig?

Vad är du rädd för?
Ingen återvändo

Dagens aforism
JustIn Case

Vilket råd skulle du vilja ge?
Igår, Idag, Imorgon

Hur skulle du inte vilja dö?
Innan jag vaknar

Ditt motto
En andra chans


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du också gjorde listan :D Jag tycker att den här listan är roligare att läsa än såna där "vanliga" listor. :)

"Hur skulle du inte vilja dö? Innan jag vaknar", vilket bra svar!

2010-10-04 @ 21:51:41
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0