Hemstudiedag

Idag skulle jag sova ut, så var det bestämt. Och inte bröt jag mitt löfte heller. Klockan 11 slog jag upp ögonen för att möta dagen. Om inte telefonen hade ringt hade jag troligtvis legat kvar en timme till. Inte för att det hade gjort så mycket. Men man kan ju inte sova bort hela dagen..

Meningen med dagen var att jag skulle plugga som en tok. Det började bra, nästan lite intressant där faktiskt. Jag gjorde franskan, men sen var det kört. Inget mer plugg för min del. Nu sitter jag och gör det man gör bäst en gråmulen och regnig dag. Dricker varm choklad och rostade mackor. Underbart!


Varm choklad - bästa botemedlet mot regniga och långsamma höstdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0