Jag går under snart

Jag tror jag går under snart. Jag är så himla nervös, och höll precis på att hoppa in i duschen igen. Ända tills jag insåg att jag faktiskt duschade klockan 5.  Jag behöver helt enkelt något tidsfördriv i en timme tills Juno börjar.

Det är väl bara att sätta igång att platta håret antar jag, så slipper jag det imorgon bitti.Förhoppningsvis hittar jag något viktigare att göra. Annars finns risken att jag sliter sönder mitt hår. Nä, det här låter ju lite sjukt. Jag får ta mig samman snart alltså!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till imorgon, det kommer säkert gå jättebra, håller tummarna för er. :)

2010-10-23 @ 21:52:48
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0