Mini-ut tävling

Barnen tävlade i förmiddags, och de gjorde en bra tävling. 11 plats i båda grenarna av 26 respektive 27 lag på deras första mini-ut tävling! :)

Det blev en förmiddag med full fart hela tiden och även en massa väntan (som också resulterade i full fart). Den mest yttrade frågan idag måste vara - Är det vår tur snart?

Roligt har det varit i alla fall, trots att nervositeten låg på topp hela tiden. Och lika illa blir det nog imorgon när jag själv ska tävla. Innan dess ska jag försöka räkna ikapp några mattetal. Det har nog aldrig hänt att jag har pluggat på en lördag tidigare, om inte något enstaka undantagsfall. Och jag förstår varför, det är ju inte den bästa underhållningen direkt. Men det är så det är bestämt - plugg och tävling i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0