Missöde

Idag har jag varit riktigt duktig. Skrivit klart två labbrapporter och till och med dammsugit mitt rum. Tydligen är det inte meningen att jag ska vara så duktig, för vips försvann min mascara in i dammsugarröret. Så nu är jag utan mascara..  Vilket straff för att jag var så duktig!

Jag bestämde mig för att trösta mig själv lite genom att använda en ansiktsmask som jag hade liggande. Så nu sitter jag här, ansiktet känns helt förstelnat och jag ser helt glansig ut i hela ansiktet. Men ganska coolt ändå! Och min fula hösthy behövde verkligen det här. Ska bli spännande att dra av masken sen..


Ser ut som att jag har täckt hela ansiktet med plastfolie.. Vackert, inte sant? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0