Mysfredag

Skön avslutning på veckan är att enbart ha en lektion och lite eget arbete. På eftermiddagen tog jag mig i kragen och åkte ner till träningen, trots huvudvärk och en sån där typisk fredagströtthet. Ni vet, en sån där trötthet när man återigen har tagit sig igenom en hel skolvecka. Men väl nere i hallen kände jag mig riktigt taggad på att träna, och det gick faktiskt ganska bra. Tro det eller ej, men det kan faktiskt vara riktigt skönt att träna på fredagar. I alla fall om man slutar vid 6 och kan göra vad man vill efteråt.

Kvällen till ära har jag valt att stanna hemma och göra absolut ingenting. Bara stirra ut genom ett smutsigt fönster. Nejdå, inte riktigt.. Men det fick bli en liten myskväll med lite Välkommen åter (hihi, hur kunde jag ha missat det programmet? Dålig humor, det vill säga min humor.. ) och lite god mat.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMMEN ÅTER ÄR SÅÅ HIMLA BÄST :D ÄLSKA DET JU!! :D

2010-10-01 @ 23:32:40
URL: http://jessicaandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0