Så störande

Jag hade inte en tanke på när jag lugnt sprang runt i morse att jag först och främst skulle behöva cykla som en galning för att hinna med tåget. När dörrarna skulle stängas om en minut smet jag in genom dörren andfådd till max. I såna där situationer ångrar man lite smått att man inte har varit ute och sprungit och fått lite kondition på köpet. Men jag hann ju med i alla fall. Det skulle varit lite smått surt att inse att man får vänta 2 timmar på nästa.

Väl framme i skolan stendog min mobil och jag insåg vad jag borde ha gjort igår, att jag inte hade laddat den sen i fredags. Inte för att jag är beroende av mobilen, men det är faktiskt störande att veta att folk vill få tag på en, men inte kommer att lyckas. När jag satte i laddaren här hemma såg jag att jag hade 6 olästa sms som var lite mer inaktuella vid den tidpunkten om man säger så.

Nä, nu har jag tagit ut lite av mina störningsmoment idag. Känns skönt faktiskt! Kanske kan lära mig en läxa av det här, att vakna i tid! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0