Sändningsfel

Mitt i Desperate Housewives började det regna, och vid ett plötsligt regnfall slutar sändningen till Kanal5 och tv3 att fungera. Det var nog inte alls det jag behövde, och om jag hade varit lite piggare hade tv:n säkerligen legat i riskzonen för att blivit sparkad på. Så himla typiskt dessutom, när det är vad jag går och längtar efter hela tisdagarna. Och det är faktiskt den enda serie som jag för tillfälle följer.Vilket visar att jag har ett såå intressant liv också ;)

Kanske borde jag fortsätta att plugga till morgondagens biologiprov. Det känns som att det är närmare tusen sidor som vi har prov på, och samtidigt har vi en redovisning i franska, ett grammatikprov i engelska och en kemilabb under morgondagen. Det låter väl härligt, inte sant? 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0