Snygga skor


Dessa snyggingar provade jag i fredags, samtidigt som ett par andra skor. Nu är de undanlagda och imorn kommer de att förflyttas från affären till min skohylla. Ganska så bra om jag får säga det själv!

Trots två (pyttiga) problem:
- De kostar ganska mycket (Men för ett par snygga skor får plånboken bli lite lidande?)
- Jag kan knappast gå i klackar.

Det skulle ju vara lite tråkigt att låta dem stå här hemma och se fina ut. Någon gång måste jag lära mig att gå i klackar också, och det är inget man hinner vänta på. Så varför inte passa på att lära sig nu!?


Kommentarer
Postat av: Nicole

Exakt, det är inte så svårt att gå i klackskor, gäller bara att öva lite ;)

2010-10-12 @ 21:30:41
URL: http://nicoleini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0