Tänk vad så lite kan göra

Klockan ringde 6 imorse, och den första tanken som slår mig är att koldioxid inte löser sig i vatten. Bara sådär. Mitt liv är nästan lite sorgligt just nu, jag får faktiskt ta och rycka upp mig lite.
Kemin gick sådär också, antar att jag kunde ha gjort tusen gånger bättre om jag bara hade pluggat lite mer. Skönt att slippa prov i kemi några veckor framåt i alla fall.

Trots en stark besatthet av kemi har jag faktiskt kännt mig ganska glad idag, lite sådär positivt. Jag antar att det beror på att Desperate Housewives börjar idag. Tänk vad så lite kan göra. Men det måste ju nästan vara världens bästa program. Hur har jag klarat mig hela sommaren egentligen?  ;)


Världens mest desperata och bästa hemmafruar visas på tv ikväll, kan det bli bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0