Stämningsförstörare



För er (antagligen de flesta) som inte riktigt ser vad det där är så kan jag informera om att det är ca 50 punkter över saker vi ska kunna/kunna förklara inför biologiprovet nästa vecka. Jag har inte ens vågat kolla ordentligt på pappret eftersom jag nästan är säker på att jag inte kan ett skvatt av det där. Dessutom är det där bara för att nå upp till G.

Det där pappret ledde ju inte direkt till någon höjning av stämningen. Och jag kan hela ärligt säga att biologi kan fara åt helvete! Skulle faktiskt kännas ganska så skönt om det var möjligt ;)

Kan tillägga att pappret absolut inte är skrynkligt för att jag inte kan hålla ordning i min väska, det händer liksom av sig självt.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du gör mig så glad att jag inte valde natur och inte ens har naturkunskap detta år. Tack! :D Och lycka till med ekologin, håller tummarna för dig. :)

2010-10-11 @ 20:46:05
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag vågar inte heller läsa igenom pappretxd eller kanske innan jag ska sova så jag somnar tidigt;)

2010-10-12 @ 19:14:03
URL: http://hannasofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0