Lugg

Jag var och bowlade igår som sagt, sen gick jag hem, somnade tidigt,  vaknade sent och insåg att min icke-existerande lugg hade förvandlats till en pannlugg. 

Från det här:
Jag hade faktiskt lugg en gång i tiden...
Till det här:



Riktigt så kanske det inte gick till, men  det är helt sant att jag vaknade med lugg i morse. En tanke slog mig plötsligt igår att jag borde klippa snedlugg, och frågade Lina om hon hade lust att göra det efter bowlingen. Väl när hon hade börjat klippa bestämde jag mig helt enkelt för att köra på rak lugg istället. Bara sådär, utan närmare eftertanke.

Tack Lina! <3 Kändes riktigt skönt med en förändring faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det blev snyggt med pannlugg :D



Sv: Jo, det var en härlig känsla att vakna upp och känna att idag vill jag göra något. Jag har nu inte fått gjort sådana saker jag tänkt mig, men jag är nöjd ändå. Jag har fått städat mitt rum och sen har jag varit ute i skogen och sökt svamp med mamma och pappa i någon timme. Det kändes väldigt bra att få frisk luft, för jag har verkligen varit ute allt för lite den senaste tiden, eller egentligen hela hösten.

2010-10-17 @ 16:07:19
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: Maria

Ruskigt snyggt! :D Du passa i lugg.

2010-10-17 @ 17:28:23
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

*passar

2010-10-17 @ 17:28:36
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0