Perfekta plugglåtar

Som jag säkerligen har nämnt alldeles för många gånger ligger jag alldeles för mycket efter i matten, och vi som har projektprov på tisdag. Dagen till ära plockade jag upp den dumma boken och gjorde några tal i alla fall. Tillsammans med en satsumas och lite musik gick det faktiskt framåt en del.

Jag antar att framgången delvis kan bero på att de här låtarna spelades på repeat praktiskt taget hela tiden. Slutsatsen är att jag behöver en frukt och en sorts musik som får igång min hjärna från det vanliga tillståndet i viloläge (jag är alldeles för lat för annat) till att faktiskt arbeta lite.
Musiken får inte gå för snabbt, just för att jag blir hyper och hellre skuttar runt i rummet (förvånande?). Är musiken alldeles för lååångsam finns det en ganska stor risk att jag somnar pladask i matteboken istället, haha. Det är risker ju man helst inte vill ta, och det är där perfekta plugglåtar kommer in.

Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan


Jasper Forks - River flows in you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0