Äntligen lov!

Usch vad jag har varit oeffektiv till max här. Under hela veckan har jag pendlat mellan att känna mig helt död till att nästa dag känna att allt är helt okej igen. En himla huvudvärk hela veckan, troligtvis feber i måndags och bara en massa trötthet. Skönt att säga i alla fall, att nu är det officiellt lov!

Första kvällen börjar dock lite segt. Var lite taggad på att gå på Halloweenfest (kunskapsfest)ikväll. Dock var jag tydligen ute lite sent när jag hade bestämt mig, och i måndags var biljetterna redan slutsålda. Från att de började säljas förra torsdagen. Så ingen halloweenfest för min del, och i brist på andra planer blir det en slapparkväll hemma. Vilket jag antar är det bästa, så kanske jag känner mig helt fit for fight imorn när jag vaknar. Sprudlande glad av lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0