Ett bra påhitt

Jag kan bara konstatera att jag älskar hemstudiedagar! Speciellt om de är som den här. Efter att ha ätit lite lunch, fikat och kollat runt i stan åkte jag till träningen. I den där träningshallen finns världens bästa lag! Och nej, jag överdriver inte. Det är underbara människor med med riktig humor hela bunten.

Trots att träningen slutade med en stukad fot på en gymnast och en sen liten krasch för min egen del tycker jag att vi gjorde en riktigt bra träning. Kanske just för att vi är så oövervinnerliga? ;)

Nu ikväll har jag varit hemma hos Emma (rimmar för hela slanten här) och spelat lite spel och haft det mysigt. En alldeles utomordentligt bra hemstudiedag om jag får säga det själv.


Ibland får man lyxa till det, speciellt när man har hemstudiedag. Fika på C&L.


Och ett fantastiskt grymt gymnastiklag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0