Värdelös torsdagskväll

Har man inget bättre för sig kan man sitta och peta ludd ur naveln. Ungefär så värdelös har den här kvällen känts. Nä, inte riktigt kanske. Men saken är den att jag inte har lust att göra något, men jag har inte lust att göra ingenting heller. Antagligen vädret som gör mig lite depp. Problematiskt det där..

Dessutom hade jag missat (eller kanske förträngt) att Robinson började idag. Om jag hade kollat på det hade kanske kvällen känts mindre värdelös!?


Kastar in en bild på mig från i somras, just för att jag saknar't så extremt mycket! Jag tror faktiskt att jag är en bättre person på sommaren. Lite lyckligare och lite mindre stressad. Typ så. Minnen som kan lyfta upp en tråkig torsdagskväll som den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0