Where do you have your Juliet now?

Det här måste ha varit en av mina absoluta favoritlåtar efter att filmen Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko släpptes 2001. Låten framkallar en massa minnen, från ett konstant tittande på den där filmen. Och även de andra filmerna om Eva & Adam.

Så bra filmer och böcker, någonting man förhoppningsvis alltid kommer
att förknippa med sig själv som liten. Inte för att jag skulle ha så mycket emot att kolla på filmerna igen nu, kanske till och med idag.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv: Det var det också! Åh, tack så mycket! :)

2010-10-17 @ 18:49:22
URL: http://nicoleini.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Jo det var en riktigt härlig dag. Ja man glömmer verkligen bort att gå ut på hösten, det här året har jag dessutom varit ännu sämre på det för att hon jag burkar gå ut och gå med studerar några 100 km härifrån >.< Så hon är inte hemma så ofta =(

2010-10-18 @ 18:45:00
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0