För lite sömn

Som sagt skulle jag ha gått upp senast 9 idag. Men eftersom jag somnade så pass sent (mitt eget fel) så var det nästan omöjligt att gå upp innan klockan tio. Jag hann ju ändå turligt nog.
Dagen som mest har bestått av en lektion biologi (där jag konstaterade att jag verkligen inte förstår ett dugg) och en massa fnissande. En konsekvens av för lite sömn den senaste tiden kanske?

Det är ju bättre att jag är glad och positiv ändå. För lite sömn kan ju leda till motsatsen också, och den sidan vill man troligtvis inte se av mig.


 Återanvänder den här bilden på mig som nyvaken. Av mina erfarenheter är jag likadan nu som då. Trött, förtvivlad och lite sådär allmänt småarg. Ingenting man vill ha att göra med på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0