Händelselös söndag

Det råkade bli en händelselös söndag idag. Jag funderade faktiskt på att sätta igång och baka lite av mina chokladmuffins (som för övrigt alltid råkar bli det enda jag någonsin bakar), men kom fram till att jag skulle behöva städa i mitt rum och skriva reportage istället. Ta död på dammråttorna liksom..

Jag satt med reportagedokumentet uppe i 20 minuter utan att skriva någonting Det kändes ju lite onödigt, så jag la ner det projektet. En timme senare insåg jag också att det enda jag hade gjort i städningsväg var att plocka några papper och dammsuga i hörnen för synens skull.

Så nu sitter jag här och ångrar att jag inte bakade muffins istället, vilket jag hade kunna gjort med gott samvete.

Lite av I-landsproblem här kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0