Helt skadad

Ja, nu syftar jag inte bara på mitt lilla styckade finger, utan hela mig. Jag har helt enkelt blivit helt skadad av allt naturstuderande. I en godisaffär ser jag allt annat än en massa smaskigt godis, istället blir två ihopsatta majsbollar kopplade till vätgas. Utomhus kan jag inte låta bli att tänka på hur naturen har utformats genom evolution, bara sådär.
 
Herregud, mitt beteende börjar bli en aning patetiskt. För mycket kemi och biologi kan verkligen inte leda till något gott. Jag ser det som en plikt mot mig själv att bota det här. Till att börja kan jag strunta i att plugga kemi, trots att det är prov på onsdag. Om jag får säga det själv låter det som en lysande idé!





                                                       Är det här väteatomer måntro?

Köttätande växt från fältstudier, september 2010

 En köttätande växt från fältstudierna, Sileshår. Ska jag erkänna är det väl ganska grymt med köttätande växter. Men bara litegrann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0