Insparksfest

Den här veckan har jag insett att skolan inte fungerar så bra just nu. Jag förstår knappast någonting av biologin som jag har prov i om nästan exakt en vecka. Men som avslutning på veckan släppte jag allt och gick på insparksfest med lite tjejer.

Först en trevlig och fantastiskt rolig förfest hos Julia och sen vidare till själva festen i stan. Kul! Den bästa kvällen jag har haft på länge. Det är så skönt att bara släppa allting med skola och stress och istället släppa loss och ha otroligt roligt med trevliga människor. Nu var det länge sen jag släppte loss på riktigt! Det här får vi göra om.


Fina Evelina :) <3 (bild av Evelina Arlehed)


Kommentarer
Postat av: ev

mycket uppskattat! (:

2010-09-11 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0