Jag gillar att kamma mitt hår?

Tänkte bara tillägga att under min händelselösa dag har jag dessutom kammat mitt hår typ 711 gånger. Det kan ju räknas som det enda vettiga (förutom dammsugningen då). Sen om man räknar det vettigt att kamma ett hår som inte ska visa sig utomhus på hel dagen är ju en fråga. Men jag blir ju fri från tovor i alla fall..

På tal om ingenting tänkte jag också säga att jag inte har känt mig så uppdaterad angående Blogg awards, men i förmiddags hörde jag att Egoina vann nomineringen för årets blogg. Det gillar vi skarpt. Härlig tjej  -->Egoina 


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: På så vis. Här är det i alla fall stor skillnad mellan taco och tortilla, och de får absolut inte förväxlas! ;)

2010-09-26 @ 21:24:02
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0