Knappast Lill-lördag

Onsdagar är nog den stressigaste dagen på hela veckan för min del. Att kalla den lillördag borde vara straffbart. Det är allt annat än sovmorgon och göravadmanvill-dag. Dagen har mestadels varit helt upp och ner för min del.

Det är viktigt att motivera varför man säger som man gör:

- Jag försov mig imorse och missade halva mattelektionen. Visst, jag hade säkert kunna hunnit med det första tåget. Dock skulle jag säkerligen glömt allting hemma och kommit dit i pyjamas. Då kan man lika gärna komma sent. 
- På morgonen insåg jag att filmjölken var slut, bara att knapra torra brödskivor då. Som jag inte alls var sugen på.
- Under matrasten glömde jag av någon anledning bort att äta. Praktiskt när man har prov på eftermiddagen.
- Kemiprovet gick rent utav åt helvete. Kommentarer känns överflödiga i sammanhanget.
- Träningen kändes sådär, kanske beroende på det där med maten. Haha, inte konstigt att jag hade dåligt med energi.
- Jag sitter och skriver på mitt värdelösa reportage, som egentligen är alldeles för dåligt för att lämnas in nu på fredag. Men vad gör man med ont om tid och absolut ingen fantasi?


Fältstudier i Getå - två veckor sen. Där borde man sitta alldeles för sig själv, och bara göra exakt vad man vill. Härlig utsikt och inte ett reportage så långt ögat kan nå.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

När jag ska skriva skoluppgifter brukar inte problemet vara att jag har för lite fantasi utan att jag tycker det ska vara på ett visst sett eftersom det är en skoluppgift. Det brukar vanligtvis inte fungera överhuvudtaget så från och med har jag kommit fram till att jag lika gärna kan använda all den där extra fantasin och svamla ihop någonting enligt mig osammanhängande eftersom det tidigare har varit de försöken som resulterat i bra betyg. :P Men lycka till med rapporten och så hoppas jag på bra resultat åt dig på kemi provet när jag ändå är igång och är positiv. ;D

2010-09-22 @ 23:28:06
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0