Kusin-vitamin

Under gårdagen besökte jag Marieberg (som ligger strax utanför Örebro) tillsammans med min kusin Amanda. Jag kom hem med en grå cardigan och en vit t-shirt. Timmarna gick otroligt fort och senare blev det lite födelsedagsfirande för min andra kusin som fyllde 11 år för inte allt så länge sen.  En otroligt trevlig lördag med paus från studier och stress!

Imorse fick jag för mig att ge mig ut och plocka blåbär. Sist var flera år sedan. Sagt och gjort, jag åkte med farfar och farmor ut i blåbärsskogen i några timmar. Alldeles blå runt munnen kom jag hem. Jag åt antagligen nästan lika mycket som jag la i hinken. Men det är väl en liten del av charmen!? Jag är dessutom lite som ett småbarn, det där med att se men inte röra har aldrig varit min grej.



Min fina kusin! Sommarminnen 2010<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0