Mmm Marabou

Till skillnad från gårdagen har den här torsdagen gått som en dans. Om man bortser från att jag försov mig och lyckades på några minuter klä på mig och kasta mig på cykeln. På något mirakulöst sätt hann jag med tåget också. Gud vad jag är duktig!

Istället för att plugga sitter jag nu och äter Marabouchoklad med daim. Det gäller att göra prioriteringar vet ni! Kan det bli mycket härligare en torsdag?


Det är ju nästan så att man får dåligt samvete om man tänker efter hur mycket jag trycker i mig egentligen. Hela mitt liv kretsar kring mat. Men hur ska man lyckas motstå något så gott? Speciellt när man kan få två chokladkakor för 25 kronorNetto.





Kommentarer
Postat av: Pia

Det där är den bästa marabou chokladen som finns! Nu blev jag väldigt sugen på den, vilken tur att jag har en platta i skåpet då :D Kanske den försvinner senare ikväll?

2010-09-25 @ 15:46:04
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha!! Gud va skön du är!:D

Saknar dig!<3

2010-09-25 @ 19:10:47
Postat av: Sara

Jag saknar dig också Mandii! :D Vi får se till att träffas snart igen nu!<3

2010-09-26 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0