Officiellt förstörd söndagskväll

Kul att sändningen ska börja krångla mitt i den spännande delen på Irene Huss.
Nu är min söndagskväll officiellt förstörd.
Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa istället.
Ingen biologi för guds skull, då kommer jag falla i  en djup obotlig depression.
Nä, en spännande bok ska det bli.
Jag skiter i att jag ska upp senast 9 imorn - sömn är överskattat.
Man kan i alla fall tänka på att helgen varit fin på många olika sätt.
Det hjälper litegrann sådär.
Godnatt!

Kvällens låt: (Rättare sagt fredagskvällens låt som är lite försenad. Den som det blev en massa dansande till. Men vad tusan, visst kan den komma upp på bloggen en söndagskväll också. Jag kan i alla fall göra så)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0