Skogsmulle

Sitter och pysslar med lite bloggdesign åt Evelina. Vi får väl se hur det går, haha. Men jag lovade att ge det ett försök i alla fall.

Imorn ska alla naturare ut på fältstudier. Mitt i en skog, gå långa sträckor, identifiera en massa organismer (en del läskiga småkryp) och typ tusen kilo packning. Kan man annat än vilja dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen? Nä, men sugen på insektsjakt igen är jag absolut inte. Hoppas jag överlever i alla fall, utan att ha blivit attackerad av någon läskig älg eller nåt. (uppfatta ironin i det sista)


Jag vill ligga på en härlig strand med strålande sol och lite ljummet havsvatten. Bara ligga där och göra ingenting, kanske läsa lite. Men istället ska vi ut i skogen och leka insekts/växtdetektiver. Kul!


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Fin blogg :) allt bra?

2010-09-10 @ 19:16:07
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0