Ullared

Ullared är verkligen underbart. En massa galna människor som shoppar alldeles för mycket, Morgan på lagret och prisglädje. Ja, Morgan är verkligen en höjdpunkt, trots det kan jag inte låta bli att tycka lite synd om honom. Han är bara så sorglig ibland trots att det är underhållande.

Morgans sorgliga citat: "Och jag har alltid tänkt så här att vi som inte lyckas på jorden kanske får det bättre i himlen än de som lyckas fullt ut på jorden."

Självklart vill man bara åka dit och ge honom en kram. Skönt att höra att han har en vän, trots att Ola-conny verkar nästan lika sorglig som Morgan själv..



Bildbrist! Eller rättare sagt hänger datorn upp sig så fort jag försöker ladda upp någon. Jag borde nog skaffa en ny dator!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0