The girl with the dragon tattoo

Läste nyss att inspelningarna av hollywood-versionen av Män som hatar kvinnor ska börja spelas in nu i slutet av månaden. Olika städer runt om Stockholm och andra ställen i landet ska få ta del av inspelningen som tydligen är en storsatsning.

För egen del är jag otroligt sugen på att se filmen i färdigt format. Det är så svårt att säga ifall den kommer att leva upp till samma klass som originalversionen. Speciellt när man redan har vant sig vid karaktärerna (hur de ser ut, pratar osv). Men trots allt ska det bli riktigt spännande, och jag hoppas på en succé!



Den här tjejen, Rooney Mara, har fått den eftertraktade rollen som Lisbeth Salander. Hoppas hon är mer lik den Salander jag känner till än hon är på den här bilden. Lite mer attityd helt enkelt. Det återstår att vänta och se!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag misstänker att jag är den enda personen som fortfarande inte sett de filmerna. :P



Liseberg är grymt kul! Trots åksjuka... Jag har ju turen att bara bo en timma ifrån så det är inte allt för tufft att ta sig dit någon gång per år. :)

2010-09-15 @ 16:34:39
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0