17 SEPTEMBER

Under gårdagen blev det inte mycket tid över till att blogga. Vi kom hemhit till stan från fältstudierna vid 6. Lite bilder kommer upp snart, om jag bara hittar USB-sladden.

Dessutom var jag tvungen att plugga hela kvällen. En labbrapport och ett prov i biologi tills idag. Har nog aldrig varit så stressad förut inför ett prov. När man har typ 100 instuderingsfrågor man ska kunna för G är det väl fanimej inte konstigt?

Nu ikväll har jag kikat in en stund på träningen och jag kunde inte låta bli att köra några varv, trots att jag har jeans på mig. Men det går det också! Så ska jag iväg igen om en timme och träffa Jennifer. Nu var det verkligen längesen! Har saknat henne!





 Härlig tjej det där!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0