Hemkommen från Norrköping

Är hemkommen efter en helg i norpan tillsammans med Jennifer. Det har blivit lite mysdagar med en massa prat. Det blir lätt ju så när man inte har träffats på ett tag, och trevligt har det varit! En tur på stan under gårdagen hann vi med också och lite av en slapparkväll med ansiktsmasker och annat skoj.

Jag själv som lyckades skära upp en del på fingertoppen för att mitt paraply inte ville samarbeta med mig under eftermiddagen. Det enda rätta är att skylla allt på paraplyet,  så nu får jag vara väl fingerhandikappad ett tag. På vänter hand dessutom (kan ju meddela dem som inte visste det, att jag är vänsterhänt). Att man alltid ska lyckas.

Nu ska jag ta tag i allt pluggande som jag av någon anledning inte har gjort de senaste veckorna. Låter inte alltför lockande.

Men lite godis skulle göra det lite lättare, och sörja lite över mitt lilla finger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0