Alldeles för trött

Var och köpte ca 8 hg godis på Hemmakväll för att några timmar senare inse att mer än hälften hade gått åt. Som tur är var det inte jag som stod för det mesta av ätningen. Attans vilken tur att det finns underbara människor som hjälper en på traven! Så att man inte sätter i sig allting själv liksom..

Istället för att vara i Norrköping och spela brännboll och ha det otroligt trevligt med en massa människor valde jag att åka hem.  Anledningarn var träning, trötthet plus att jag bor i lilla hålan och måste ta med mig en massa packning så fort jag ska stanna längre än till halv 9. Låter ju toppen, eller hur?
 Så istället blec det en mysig promenad med fina Lina och Baoan ikväll. Det är ju faktiskt trevligt det också!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0