Fin lördagskväll

Det blev ganska sent igår kväll hemma hos Lina. Klockan kvart i tre steg jag in genom dörren här hemma efter att ha lagat lite mat, sett på två filmer och skrattat en hel del. Skräckfilmer är inte riktigt min grej, men trots det lyckades de få mig att kolla på Drag me to Hell, men med kravet att vi skulle se Grown ups också.

För att sammanfatta kvällen kort med några punkter kan man säga att:

- Man får skylla sig själv om blir lite döv efter att ha kollat på skräckfilm med mig. Jag har inte så starka nerver, okej?
- Jag skrattar otroligt mycket med mina kära vänner. De är alldeles underbara.
- Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Eller nästan i alla fall..

Klippet nedanför kan symbolisera en liten bit av vår humor. Man får den på hjärnan direkt. Om det är bra är däremot inte helt säkert..

 Loke Martinzon
- Det ordnar sig

                                                                                                                         Tra-la la la la la Uranus


Kommentarer
Postat av: Pia

Det låter som om du hade en riktigt trevlig lördags kväll :D



Sv: Tack!

Till först bara råkade jag få en lite såndär spooky bild, men sen så provade jag mig fram för att få bättre.





Hehe, halva chokladplattan försvann igår :P



Faktiskt har jag haft den i skåpet ganska länge utan att jag ätit upp den. Mitt chokladätande går lite i perioder, ibland äter jag mer och ibland mindre. Fast egentligen skulle jag inte alls behöva äta choklad.

2010-09-26 @ 15:21:02
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0