Efter en hektisk vecka

Äntligen är det helg igen. Jag är slutkörd, totalt slutkörd faktiskt. Jag kan konstatera att det inte har blivit många timmars sömn den här veckan. Antagligen beror det på att jag inte är van att behöva gå upp innan 6 vareviga morgon. Och alldeles för van att ligga vaken länge på kvällarna/nätterna. Tänk att man inte ska bli av med de dåliga vanorna ens när skolan varit igång i två veckor. Nej, nu får jag faktiskt skärpa mig!

Ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt med en film. En ganska skön avslutning på skolveckan. Imorgon är det planerat att jag ska åka upp till Örebro och marieberg för att ta en liten tur i köpcentret tillsammans med kusinen min. Kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0