Chips, på en tisdag

Lagade min ena tand idag, utan bedövning. Har varit nervös för det här ett tag nu, om jag skulle välja bedövning eller inte. Men kändes inte alltför lockande att vara helt lam i käften flera timmar framöver, så jag skippade det till slut. Ovärt att tanden gör mer ont nu än innan jag lagade den. Lite halvt sådär.

Men trotsar det och äter äpple ändå, bara för att! Ska kolla på världens mest underbara desperata hemmafruar ikväll och busa till det lite. Chips på en tisdag. Kan inte ens komma på när jag åt chips på en tisdag sist. Men det tänker jag göra ikväll iaf. Buuusigt!

Kom att tänka på den här bilden, när vi var vid alvesjöbodarna på Öland med kusinerna och grillade. Supermysigt, och dessutom grillade vi lite chips . Hehe, hur gott som helst. Baoans påhitt från början, och jag måste ju sprida det vidare. Bara för att det är gott, haha. På tal om chips  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0