Dålig dag slutade bra

Försov mig imorse, missade franskan. Fan, inte alls bra.
Råkade se att mitt svenska nationella kommit in på eftermiddagen också. Gick lika dåligt som jag misstänkte. Förstår nu att jag troligtvis inte kommer nå upp till mitt mål i svenska B. Blä, ångest i massor. 2:an skulle ju bli ett bra år, och att misslyckas i svenskan (som jag faktiskt har haft bra betyg i sen första terminsbetyget i 8:an) känns så jäkla surt att det finns inte.

Kvällen spenderades en liten stund i träningshallen. Sen bio med min saknade Emma. Hur många lingon finns det i världen? såg vi. En väldigt mysig film, och lite sorglig också. Biobesök är alltid trevligt och gjorde min fredagskväll! :)

Nu ska jag sova, och glömma svenskan. För skolan får man lägga åt sidan på helgen. Det måste man få.

 


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Varför är det alltid sådär att när ett nytt skolår börjar så tänker man att man ska prestera sitt bästa hela tiden, men när det kommer till proven så orkar man bara inte? :/

2011-04-09 @ 00:02:51
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0