Imorgon är en ny dag

Onsdagar brukar vara bra dagar. Sovmorgon, en lektion, fika hos farmor och sen träningskväll. You name it!
Meeen, den här onsdagen förstörde mitt fina mönster en del. Enbart en redovisning i Svenska NP som gick åt helvete.  USCH, är så grymt besviken på mig själv att jag inte gjorde det bättre.

Livet går vidare antar jag, men surt var det. Dessutom glömde jag lunchen i all nervositet och träningen kändes inte helt lockande. Gick inte helt bra heller för min del, så kastade mest runt folk i flickisar istället. Vi skyller på lunchen! ;)

Nu vill jag sova, och bara glömma allt som har med skola att göra. För några timmar sådär..
Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya ;) Ganska smart det där faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0