Monday morning

Imorse när jag cyklade till bussen kunde jag inte låta bli att irritera mig på allt i min väg. Att det var så ljust så tidigt på morgonen, att det inte var soligt (vilket visserligen skulle gjort det ännu ljusare), att bara jag var ute av alla människor och människor som satt i köket och åt frukost i lugn och ro medan jag cyklade.

MEN, mest av allt var jag nog irriterad på att klockan ringde klockan 05.15 istället för 09.30 på grund av ett dumt skriftligt nationellt prov i franska. 

Det blev en lång skoldag, och en sömnig. Solen kom fram framåt dagen, vilket jag inte ens märkte. Det fina vädret fick firas med en glass med jordgubbstopping från McDonalds till slut. Yummi!




Kommentarer
Postat av: cecilia

så det blev glass tillslut, haha ;)

fin bild!

2011-04-11 @ 22:56:44
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: cecilia

så det blev glass tillslut, haha ;)

fin bild!

2011-04-11 @ 22:56:44
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0