In the middle of nowhere

Gårdagens kvällsinlägg blev kort och ändå osammanhängande. Som mina tankar allmänt alltså. En trött tjej sitter nu på tåget på väg hem och befinner sig någonstans mellan Borlänge och Sala. Bara ett enda byte kvar, och om allt går som planerat ska jag infinna mig i Katrineholm klockan 14.55.


Jag längtar redan tillbaka. Vill bara åka mer skidor, igenigenigen. Det är så himla härligt när man väl har börjat njuta av farten, kylan och till och med utsikten från sittliften (det är iaf en stor grej om man är höjdrädd).

Har även kollat igenom mobilbilderna, och såg att de inte är av toppkvalitet direkt. Men, när jag hittar mobilsladden kommer några upp ändå. Och nej, den är ännu inte funnen :P Hoppades på att jag skulle kunna hitta den under tågresan, men den ligger väl längst ner klämd bland all min packning. Om man känner mig bir man nog inte förvånad, jag är väl inte så värst bra på att hålla koll på mina grejer.

Eftersom jag inte har några bilder på lager återanvänder jag en annan från när jag var på väg. På väg bort den här gången dock. Nu ska jag ju hem ;) Ju fler gånger jag säger att jag ska hem, så låter det mer och mer okej. Inte vad jag vill, men bara helt okej ändå.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg tjej med snygg färg på läpparna!;D

2011-02-26 @ 19:31:04
URL: http://hannasofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0