On my way

Nu sitter jag på tåget och åkte precis förbi Eskilstuna.  Det är baara lite mer än sju timmar och tre byten tills jag är framme i Idre. Jag insåg precis att både halsduken och mössan ligger kvar hemma, i mitt rum.

Duktigt gjort Sara! 

Det löser sig nog när jag väl är framme, men fram till dess är det en jäkla tur att jag har datorn (och mina vindruvor såklart). Utan den skulle jag redan ha klättrat på väggarna av tristess. För jag är ju sån, så otålig och rastlös.

Nu ska jag kolla på film, Love & other drugs. Kan ju alltid passa på, när det inte finns så mycket annan underhållning att tillgå. Om man bortser från den skånska damen som sitter och pratar i telefon om sitt liv några rader fram. Spännade, lite halvt sådär i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Tack!



Ja, att samlas en grupp med tjejer blir alltid skoj. Jag har tyvärr inte singstar heller, ingen av kompisarna har det heller, men på nyår hade den ena fått låna av sin bror :D

2011-02-22 @ 14:35:24
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0