Sömnigt

Tur att man har en lärare som faktiskt tror på en när datorn slutar fungera och franskaredovisningen försvinner och låter mig göra den nästa vecka istället. Trots att det där låter som en galet lam ursäkt till att inte ha gjort läxan ungefär.

I vilket fall som helst ägnade jag hela förmiddagen åt att plugga, både matte och engelska. För en gångs skull ligger jag faktiskt nästan helt i fas med matteplaneringen. Otroligt skönt!

Dagen avslutades med träning, både för mig själv och våra små gymnaster. Jag är nöjd, finns inte så mycket mer att tillägga på den punkten faktiskt. Därefter åkte jag hem, om jag ska vara ärlig hade jag ändå inte orkat göra något annat och klarat att hålla mig vaken.

Det är faktiskt ganska konstigt. Jag har blivit en riktig sömntuta på senaste tiden faktiskt. Jag vet att jag sover för lite, men jag har aldrig tidigare (innan gymnasiet rättare sagt) råkat ut för att jag praktiskt taget sover på en fysiklektion då man faktiskt är lite aktiv och gör en massa uppgifter. Mina anteckningar består till stora delar av streck, ett resultat av min otroliga trötthet.

Nu tänker jag ta helg, faktiskt! Sömn, vila och härliga vänner väntar. Inte helt dumt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0