Tyngden på dalskidan älskling

Åh, vad jag är glad att jag följde med upp hit! Har haft två riktigt bra dagar i backen, en skräckupplevelse, men annars ganska bra upplevelser. Har överlevt en röd backe (gick till och med helt okej), men mestadels åkt lättare. Ja, det är ungefär där min skidnivå ligger. Haha.

Så när jag och moster av misstag råkade styra in på en puckelpistbana var jag så säker på att jag inte skulle komma ut levande. När jag väl kom ut på från den skogsbanan kände jag mig med ens glad över hela mitt liv. Bara sådär. Nejdå, så hemskt var det faktiskt inte. Men nästa gång skulle jag i alla fall vilja vara medveten om vad som väntar innan jag ger mig in på det ;)

Imorn blir det sista åkdagen och då ska jag passa på att ta fler bilder. Vilket inte är superlätt när händerna fryser sönder så fort man tar av sig de tjocka vantarna. Några få har det blivit i alla fall (med förfrusna händer som resultat). De kommer nog upp senare ikväll, eller när jag hittar datorsladden bland all packning ´(Y)


Kommentarer
Postat av: pikatchu

sara. du är bäst! puckelpist :'''')

2011-02-26 @ 19:31:50
URL: http://jessicaandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0