Alla Hjärtans Dag

Glad alla hjärtans dag!


Inte för att jag firar dagen så mycket, men jag tycker ändå det är en trevlig dag.
Ganska överskattad, jovisst, men ganska mysigt påhitt ändå.


Min egen dag har varit sådär. Fick tillbaka fysikprovet och insåg att det var det sämsta resultat jag någonsin fått. Om man bortser från NP hörförståelsen i franska förra året. Hihi, då jag nätt och jämnt fick godkänt. Fullt så illa gick det ju inte. Men jag är absolut missnöjd. Dessutom gick dragkedjan på väskan sönder. Otur följs av ännu mer otur (eller så kanske det straffar sig att skita i att plugga) I vilket fall som helst hoppas jag att alla ni andra har haft en bättre dag än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0