Lovely wednesday

Onsdagar brukar vara ganska jobbiga dagar enligt många. Det är mitt i skol/arbetsveckan. Lika långt från förra helgen som till nästa. Trots det så gillar jag faktiskt onsdagar. Sovmorgon, kort skoldag, besök med fika hos farfar och farmor och sedan en fullspäckad träningsdag i hallen.

När dessutom allting flyter på. När man får skjuts av en snäll mormor till tåget, när man gör en bra redovisning i franska, när alla bara är glada. Dessutom när träningen går bra, och man har världens härligaste små gymnaster. Jag körde på med en flickis-salto för första gången på ett halvår, om den var så snygg kan man ju fråga sig. Men det är en så himla skön känsla att bara köra, nästa gång får den bli bättre helt enkelt. 

Av allt det här kan jag sammanfatta det som att jag gillar mina onsdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0